Solved

How to share a request

  • 1 October 2021
  • 5 replies
  • 44 views

Userlevel 1

How to share a request with another work partner

icon

Best answer by Ezequiel Souza 1 October 2021, 20:24

View original

5 replies

Userlevel 7
Badge +13

Hi Milton

I don’t know what means request, but I’ll suppose that be card.  

There some ways to share:

1- Automatic emails (based on automation)

2-Permit/invite the external people into your organization. (take care they can see all publics data).

I hope helped you.

 

Userlevel 7
Badge +6

I agree with you, I think the best is for automation. You can leave a link in the email to access the card in the current phase. Just click on "dimamic field" in the email template and select the "current phase link" option

Userlevel 1

Olá Ezequiel, obrigado por me responder.

“Request” neste caso seria uma Solicitação externa. Um chamado aberto por meu cliente. 

O atendimento desse chamado se dará através dos cards, etc… porém um colaborador da mesma empresa desse meu cliente quer acompanhar esse chamado. A única solução que encontrei seria o cliente enviar o link de resposta do chamado a esse outro colaborador, para que o mesmo acompanhe o chamado.

----
 

Hi Ezekiel, thanks for answer

“Request” in this case would be an external card opened by my client.

This call will be answered through cards, etc... but an employee from the same company as my client wants to follow up on this call. The only solution I found would be for the client to send the call response link to this other employee, so that he can follow up the card.

 

Userlevel 7
Badge +13

Milton, boa tarde.

 

Para acompanhamento você pode usar o Request Tracker, que permite quem abriu o chamado acompanhe todas as ações de quem atua dentro do Pipefy.

E pode interagir com ele enviando mensagens e anexos.

Para habilitar o Request Tracker vá no formulário público

Se tornar o e-mail obrigatório será enviado um link para o acompanhamento.  Este link expira a cada 10h, mas pode ser solicitado novamente.

Userlevel 1

Milton, boa tarde.

 

Para acompanhamento você pode usar o Request Tracker, que permite quem abriu o chamado acompanhe todas as ações de quem atua dentro do Pipefy.

E pode interagir com ele enviando mensagens e anexos.

Para habilitar o Request Tracker vá no formulário público

Se tornar o e-mail obrigatório será enviado um link para o acompanhamento.  Este link expira a cada 10h, mas pode ser solicitado novamente.

 

Entendi.

Obrigado Ezequiel

Reply